Pół na pół, czyli kamizelka dla chłopca.

Zaintrygował mnie skład Cotton Merino, jednej z włóczek Dropsa: merino z bawełną, pół na pół. Uznałam, że może mieć sporo walorów. Ponieważ miała to być próba, musiało powstać coś niezbyt włóczkożernego.


chłopięca kamizelka na drutach

Postawiłam na projekt, który tak czy owak chodził mi po głowie, czyli bordową kamizelkę dla Smyka. Najprostsze było skorzystanie z gotowych wzorów dropsowych. Wybrałam wzór Paul, łatwy, efektowny, a dedykowany włóczce podobnej grubości, czyli Limie. Kamizelkę robiłam na rozmiar 122.

Kolor miał być soczysty, bo kamizelka na wyjściowe okazje, których w przedszkolu mojego Syneczka jest bez liku. Wybrałam burgund (07). Dla mnie przepiękny i idealnie komponujący się z bordową muchą oraz białą koszulą.

Przyznacie, że w takie coś można śmiało stroić małego eleganta?

chłopięca kamizelka na drutach


chłopięca kamizelka na drutach


chłopięca kamizelka na drutach


Jak spisała się Cotton Merino?

Znakomicie! Bardzo przyjemna w robocie włóczka. Jest lejąca, nie gryzie, bo bawełna; grzeje, bo merino. Włókna delikatnie się rozdzielają, ale można to łatwo opanować. Kolor przecudny, nasycony, z głębią i subtelnym połyskiem. W pierwszym praniu kamizelka puściła nieco koloru, ale bez uszczerbku dla ostatecznego nasycenia barwy w wyrobie. Cotton Merino zdała egzamin na piątkę i na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę.

Tu wersji bardziej casualowej do koszuli w niebieskie paseczki.






Włóczka: Cotton Merino Drops 
Skład: 50% merino, 50% bawełna
Kolor: burgund 07
Waga / długość motka: 50 g / 110 m
Zużycie: 154 g
Druty: 4 mm

Jestem bardzo zadowolona z kamizelki. Smyk też... był do czasu, aż jakiś złośliwy kolega skomentował, że nosi "dziewczyński" kolor, bo - zdaniem kolegi (daltonisty?) - różowy. Ale cóż, ćwiczymy asertywność i robimy swoje, czyli nosimy kamizelę z podniesioną głową:-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty