Jesienny świt w różowej mgle

Może, jeśli chodzi o aurę, to temat jeszcze nieco na wyrost, ale dla mnie już czas, by pokazać mój pierwszy moherowy szal.


Powstał z jednego motka Angora Active firmy Yarn Art. Włóczkę upolowałam w ostatnim motku tego koloru (853) we wrocławskiej firmie Makeland, urzeczona zestawieniem barw: pudrowych różów, beżów, ecri i delikatnej szarości. Całość jak poranna mgiełka. Obecnie koloru nie ma już w ofercie tego sklepu, ale na pewno można dostać w innych.




Włóczka: Angora Active Yarn Art
Skład: akryl 75% i moher 25%
Kolor: 853 - róż, beż, ecri, szarości
Waga / długość motka: 100 g / 500 m
Druty zalecane przez producenta: 4 mm / wg mnie 4,5 mm



Wzór wybrałam dość prosty i geometryczny. Taki nieco zwichrowany ściągacz z elementami ażuru. Zaadaptowałam wzór swetrowy. Uważam, że ozdobna, cieniowana włóczka lepiej nadaje się do wzorów skromniejszych niż klasyczne ażurowe wzory szalowe.

Podobają mi się też chusty wykonane z cieniowanych włóczek wzorem entrelac. Piękna jest na przykład ta, którą pokazała Gonia69 na stronie e-dziewiarki, ale po pierwszych przymiarkach do wzoru stwierdzam, że to dla mnie na razie za wysokie progi. Choć zamierzam do entrelacowego tematu wrócić.

Szal motam najchętniej w obwarzanek, ale myślę, że zszyję końce i powstanie coś na kształt komina, bo tak jest mi najwygodniej nosić.


Opatulona czekam już na jesienne mgły:-)



Komentarze

Popularne posty